23 oktober 2021

Ambassadeur Alejandra Schmid

 


Helaas is het Golden Ticket Sterrenparty afgelast vanwege de coronamaatregelen
Lieve mensen,
Op 16 december zouden wij namens stichting muco & friends een evenement houden ‘Golden Ticket Sterrenparty’. Met spijt moeten wij u mede delen dat het evenement niet doorgaat. Vanwege de nieuwe coronamaatregelen is het niet meer mogelijk om het door te laten gaan.
Indien u al een ticket heeft gekocht, kunt u contact opnemen met @Cobi Zuiderwijk van @stichting muco & friends
Wij hopen u graag zo snel mogelijk weer opnieuw te kunnen uitnodigen, wanneer de maatregelen dit weer toelaten.
Bedankt voor uw begrip en u hoort snel weer van ons 😊
Mocht u toch nog willen doneren kan dat altijd via de website ❤️



22 oktober 2021 Lieve mensen,

Lieve mensen, graag stel ik mij even aan u voor, mijn naam is Alejandra Schmid en ik ben ambassadeur van Stichting Muco & Friends.
Met veel liefde organiseer ik evenementen.
Het geld gaan we gebruiken voor onderzoeken naar de ziekte Cystic Fibrosis (taaislijmziekte).

Onze ambassadeurs


Leuke Paasbingo met mooie prijzen !

  Waar? In het gezellige Café Harwich "De Aardappel" Rietdijkstraat 106-A 3151 GH Hoek van Holland rvdb1999@gmail.com